آرشیو تیر ماه 1400

بهترين سايت كاريابي و استخدام جاب ويژن

مزاياي ثبت آگهي استخدام آنلاين

افزايش و گسترش كسب و كارهاي مدرن و ديجيتال باعث به وجود آمدن فرصت‌هاي شغلي زياد براي نيروي متخصص و تحصيل‌كرده شده است. با اين حال، به دليل حجم بالاي كارجويان و فارغ التحصيلان دانشگاه‌ها، انتخاب بهترين و شايسته ترين فرد از بين خيل عظيم متقاضيان كار دشوار و سختي است. به همين دليل، كارفرمايان و واحد منابع انساني هر سازمان نياز دارند اطلاعات كامل‌تر و جامع‌تري راجع به كارجويان داشته باشند تا بتوانند بهتر تصميم گيري كنند. با ثبت آگهي استخدام رايگان جاب ويژن مي‌توانيد از امكانات و تسهيلات ويژه كارفرمايان استفاده كنيد و زودتر فرد موردنظر خود را به كار بگيريد. در ادامه با ما همراه باشيد تا در مورد مزاياي ثبت آگهي و خدمات و امكانات ويژه كارفرمايان بيشتر صحبت كنيم.

ثبت آگهي استخدام در جاب ويژن و مزاياي آن

جاب ويژن به عنوان يكي از بزرگ‌ترين و جامع‌ترين وبسايت‌هاي كاريابي اينترنتي، امكان استخدام بهترين كارجويان را در اختيار كارفرمايان عزيز قرار مي‌دهد, به كمك امكانات و ابزارهاي هوشمند، پل ارتباطي بين كارجو و كارفرما ايجاد مي‌كند تا متخصصين و حرفه‌اي‌ترين متقاضيان را به شما معرفي كند.

از جمله مزايا و ويژگي‌هاي مثبت انتشار آگهي در سايت جاب ويژن عبارت‌ است از:

سيستم هوشمند انطباق رزومه و موقعيت شغلي

سيستم هوشمند انطباق رزومه‌ها يكي از امكانات ويژه اين سايت است كه هم به كارفرمايان و هم كارجويان كمك مي‌كند بهترين نتيجه را از جستجو در سايت داشته باشند. روش عملكرد اين سيستم به اين صورت است كه منطق‌ترين رزومه‌ها را با توجه به شرايط درخواستي كارفرماها انتخاب و در اولويت بالاتري نمايش مي‌دهد.

همچنين با بهره‌گيري از سيستم هوشمند انطباق رزومه، آگهي شما را از طريق پنل كاربري، ايميل و ربات تلگرام به مناسب‌ترين و بهترين متقاضيان پيشنهاد مي‌دهد. به اين ترتيب، بعد از انتشار آگهي، افرادي براي شما رزومه ارسال مي‌كنند كه از هر نظر واجد شرايط مدنظرتان هستند.

شبكه ارتباطات قدرتمند

جاب ويژن حضوري فعال در شبكه‌هاي اجتماعي هم دارد و در لينكدين، تلگرام، اينستاگرام و توييتر بيش از ۲۰۰ هزار متخصص و كارجو و شاغل، صفحه ما را دنبال مي‌كنند. به اشتراك گذاري فرصت‌هاي شغلي در اين پلتفرم‌ها بازديد فرصت‌هاي شغلي را به مراتب بيشتر مي‌كند و كارفرمايان مي‌توانند زودتر بهترين و مناسب‌ترين كارجو را پيدا كنيد.

شناخت بهتر كارجو فراتر از اطلاعات رزومه

رزومه كاري، روش رسمي و استاندارد معرفي كارجو و سوابق و مهارت‌هاي شغلي اوست و شرط اصلي و لازم براي درخواست شغلي است؛ با اين حال، جاب ويژن به كمك امكانات ويژه، امكان شناخت بهتر و بيشتر كارجويان را به كارفرما و سازمان‌ها مي‌دهد.

كارفرمايان عزيز مي‌توانند نتايج آزمون‌هاي استاندارد شخصيت شناسي، لينك نمونه كارهاي كارجو، فايل معرفي صوتي كارجو و شماره تماس مديران و همكاران سابق را مشاهده كنند و براي انتخاب بهترين متقاضي با شناخت بهتري تصميم‌گيري كنند.

اطلاع از حقوق درخواستي كارجويان و تسريع روند گزينش

حقوق و دستمزد و توافق كارفرما و كارجو در مورد آن، يكي از مهم‌ترين فاكتورها در جذب و گزينش متقاضيان است. در صورتي كه سازمان‌ها قبل از مصاحبه و موقع بررسي رزومه‌هاي ارسال شده، امكان مشاهده حقوق درخواستي كارجو را داشته باشند مي‌توانند مناسب‌ترين كارجويان را به جلسه مصاحبه دعوت كنند. در همين راستا و براي تسريع روند گزينش و جذب، هنگام ثبت نام و تكميل اطلاعات رزومه، از كارجويان مي‌خواهد محدوده حقوق مدنظر خود را نيز مشخص كنند. هنگامي كه كارجو براي كارفرما رزومه ارسال مي‌كند، حقوق درخواستي‌اش نيز به كارفرما نمايش داده مي‌شود.

امكانات ويژه براي كارفرمايان

كارفرمايان و مديران منابع انساني مي‌توانند با ثبت آگهي در سايت و تعيين شرايط احراز و مهارت‌ها و ويژگي‌هاي مدنظر، در مدت زمان كوتاهي رزومه‌هاي بهترين و منطبق‌ترين كارجويان را دريافت كنند. لازم به ذكر است ثبت اولين آگهي استخدام تهران و البرز رايگان است و در مورد ساير استان‌ها و شهرستان‌ها هم امكان درج آگهي رايگان براي كارفرمايان وجود دارد.

به همراه رزومه، اطلاعات تكميلي در مورد كارجو مثل لينك نمونه كار، معرفي صوتي كارجو و همچنين نتايج آزمون‌هاي شخصيت شناسي نيز به كارفرما نمايش داده مي‌شود. رزومه‌هاي تمامي كارجويان در يك قالب استاندارد و حرفه‌اي به كارفرما نمايش داده مي‌شود و اين كار باعث تسريع و تسهيل بررسي و مقايسه آن‌ها با يكديگر مي‌شود.

جستجو در بانك رزومه‌هاي كارجويان

سازمان‌ها، كارفرماها و كارشناسان منابع انساني كه به نمايندگي از سازمان به دنبال جذب بهترين فرد هستند مي‌توانند با جستجو در بانك رزومه، زودتر متقاضيان واجد شرايط را پيدا كنند. وجود ۱۶ فيلتر كاربردي و مختلف به كارفرما اجازه مي‌دهد جستجوي خود را محدود و مشخص‌تر كند تا رزومه‌هاي مرتبط و منطبق را مشاهده كند.

امكان بررسي رزومه‌ها و نشان كردن گزينه‌ها از جمله امكانات ويژه در بخش جستجوي بانك رزومه است. همچنين سازمان‌ها مي‌توانند رزومه‌هاي مدنظر با پرداخت هزينه خريداري كنند و در پوشه مخصوص ذخيره كنند و بعد با كارجويان تماس بگيرند و آن‌ها را از نظر شرايط مد نظر ارزيابي كنند. دسترسي به بانك رزومه‌ صدها كارجوي باصلاحيت و باتجربه، امكان انتخاب بهترين و شايسته‌ترين متقاضي را به كارفرمايان مي‌دهد.

امكان شركت و حضور در نمايشگاه‌هاي كار سالانه

اگرچه بخش عمده خدمات ثبت آگهي استخدام و جستجوي كار به صورت اينترنتي ارائه مي‌شود؛ اما كارفرمايان محترم مي‌توانند در نمايشگاه‌هاي كار سالانه كه دو بار در سال برگزار مي‌شود نيز شركت كنند و از نزديك با كارجويان و متقاضيان كار آشنا شوند. حضور در نمايشگاه كار، علاوه بر اين به برندسازي و شناخت و ارتقاي برند سازمان‌ها در بين متخصصين و كارجويان حرفه‌اي نيز كمك زيادي مي‌كند. امكان صحبت حضوري و دريافت رزومه از مراجعين مي‌تواند به غني شدن و پربارشدن بانك رزومه سازمان‌ها كمك مي‌كند.

پاسخگويي و پشتيباني رايگان

در صورتي كه براي ثبت و انتشار آگهي يا استفاده از ساير امكانات سايت، نياز به توضيحات بيشتر يا مشاوره داريد مي‌توانيد با كارشناسان پشتيباني تماس بگيريد و پرسش‌هاي خود را مطرح كنيد. اين خدمات به صورت رايگان ارائه مي‌شود و سازمان‌ها تمامي سوالات خود را به صورت رايگان مي‌توانند با كارشناسان مطرح كنند و در مورد طرز كار با سايت و خدمات ما، راهنمايي دريافت كنند.

نحوه نوشتن آگهي شغلي

يكي از وظايف مهم بخش منابع انساني هر مجموعه، پيگيري و هماهنگي انتشار آگهي‌هاي جذب نيرو در نشريات و وبسايت‌هاي آنلاين كاريابي براي به كارگيري بهترين و متخصص‌ترين نيروي كار است. در بسياري از شركت‌هاي بزرگ، وظيفه ثبت آگهي به عهده كارشناس منابع انساني است؛ اما در برخي سازمان‌ها ممكن است مدير منابع انساني خود اقدام به آماده سازي و انتشار آگهي در پلتفرم‌هاي مختلف بكند.

حتي در شركت‌هاي كوچك، كارفرما ترجيح مي‌دهد شخصا روند ثبت آگهي، بررسي رزومه و مصاحبه استخدامي را انجام دهد تا نظارت بهتري بر نيروي انساني مجموعه خود داشته باشد.

در صورتي كه به صورتي استاندارد و حرفه‌اي متن آگهي را نوشته باشيد مي‌توانيد افراد متخصص و حرفه‌اي را جذب كنيد و زودتر همكاري با فرد مناسب را شروع كنيد.

عنوان شغلي را درست، واضح و شفاف بنويسيد

مهم‌ترين و اولين‌ترين بخش از هر آگهي جذب، نام و عنوان شغلي است. هرچقدر عنوان شغلي اختصاصي‌تر و جزئي‌تر نوشته شود كارجويان مناسب‌تري براي شما رزومه ارسال مي‌كنند. به عنوان مثال عنوان شغلي ديجيتال ماركتينگ بسيار حوزه شغلي كلي و جامعي است و عناوين شغلي بسيار متعددي مثل سئوكار، كارشناس توليد محتوا، ادمين شبكه‌هاي اجتماعي، مدير كمپين ديجيتالي و … را هم شامل مي‌شود.

بعد از عنوان شغلي، نكته مهم بعدي شرح وظايف و مسئوليت‌هاي شغلي است. سعي كنيد تا جاي ممكن مسئوليت‌ها را شفاف و مشخص كنيد تا كارجويان ديد بهتري از كار پيدا كنند.

وظايف و مسئوليت‌ها حتما مرتبط با عنوان آگهي باشد

يكي از اشتباهاتي كه در بسياري از آگهي‌هاي شغلي مشاهده مي‌شود نامرتبط بودن شرح وظايف با عنوان شغلي است. به طور مثال اگر به دنبال استخدام كارشناس توليد محتواي متني هستيد وظايف مختص به توليد محتوا مثل مهارت نوشتاري خوب، تسلط بر زبان انگليسي، آشنايي نسبي با فتوشاپ و ذوق و خلاقيت نويسندگي را ميتوانيد اضافه كنيد.

اما وظايفي مثل تسلط بر اديت فيلم و تهيه موشن گرافي، تسلط بر نرم افزارهاي گرافيكي، تسلط بر فيلمبرداري و عكاسي، تسلط بر كدنويسي و HTML، آشنايي با طراحي سايت و وظايفي از اين قبيل، هركدام مربوط به يك حوزه شغلي متفاوت هستند و جزء وظايف شغلي كارشناس توليد محتواي متني قرار نمي‌گيرند.

در مورد شرايط كار و شرايط همكاري و حقوق و مزايا توضيح دهيد

بسياري از كارفرمايان تمايلي به تعيين حقوق پرداختي در آگهي استخدامي ندارند. اما درج حدودي حقوق مي‌‌تواند از اتلاف وقت و بررسي صدها رزومه نامناسب جلوگيري كند و مرتبط‌ترين و مناسب‌ترين كارجويان را جذب شما كند. همچنين اشاره به مزاياي شغلي مثل وام، ناهار، سرويس رفت و برگشت و … هم ميتواند انگيزه خوبي براي جذب كارجويان حرفه‌اي و باتجربه باشد.

حتما نحوه همكاري را به صورت شفاف و واضح توضيح دهيد. اگر كار به صورت دوركاري است حتما موقع ثبت آگهي در جاب ويژن، گزينه دوركاري را انتخاب كنيد. اگر ساعات كاري منعطف است يا امكان كار به صورت غيرحضوري هم وجود دارد حتما در بخش شرايط همكاري اين موارد را ذكر كنيد.

فراموش نكنيد هرچقدر در نوشتن توضيحات شغلي شفاف‌تر باشيد رزومه‌هايي منطبق‌تر و مناسب‌تر دريافت خواهيد كرد و روند جذب و گزينش نيروي انساني كوتاه‌تر مي‌شود و از اتلاف وقت و انرژي كارجو و كارفرما جلوگيري خواهد شد.

جمع بندي

جاب ويژن فعاليت خود را از نمايشگاه كار شريف آغاز كرد و در طول چندين سال فعاليتش توانسته اعتماد كارفرمايان و سازمان‌هاي بزرگ و معتبر را به دست بياورد و به يكي از مورداعتمادترين وبسايت‌هاي كارجويي اينترنتي در ايران تبديل شود. ثبت آگهي استخدام در سايت بسيار راحت است و كارفرمايان بعد از ثبت نام در سايت مي‌توانند از طريق پنل كاربري خود، اقدام به انتشار آگهي كنند. ثبت اولين آگهي استخدام تهران و البرز رايگان است و در مورد ساير استان‌ها، بابت انتشار آگهي، هزينه‌اي از كارفرما دريافت نخواهد شد.

هدف ما ارائه بستر و پل ارتباطي بهتر و قابل اعتمادتر بين كارفرما و كارجو است تا هم كارفرمايان بتوانند نيروي متخصص مدنظر خود را بيابند و هم متخصصين جوياي كار زودتر بتوانند موقعيت شغلي مناسبي پيدا كنند و مشغول به كار شوند. براي مشاهده سايت استخدامي كليك كنيد.

https://www.instagram.com/estekhdamtabriz_ir/?hl=en

شهر تبريز مركز استان آذربايجان شرقي و يكي از كلان‌شهرهاي ايران است. اين شهر سومين شهر ايران از نظر وسعت است و بزرگ‌ترين قطب اقتصادي منطقه آذربايجان و مركز بازرگاني، صنعتي و اداري اين منطقه از كشور به‌حساب مي‌آيد. همين موضوع باعث به وجود آمدن شركت‌ها و كسب‌وكارهاي متعددي در اين شهر و استان شده كه خود به اشتغال و افزايش فرصت‌هاي كاريابي تبريز كمك مي‌كنند در اين مقاله قصد داريم نگاهي داشته باشيم بر وضعيت استخدام و كاريابي تبريز و برخي از صنايع فعال و اشتغال‌زاي تبريز و استان آذربايجان شرقي. در ادامه با ما همراه باشيد.

شهر تبريز به‌ويژه در بخش صنايع توليدي سنگين و سبك، صنايع غذايي، صنايع‌دستي و هنري، تجارت و خدمات بسيار فعال است و ۴ برند تجاري از مجموع ۱۰۰ برند معتبر ايران در اين شهر قرار دارند.

شرايط استخدام در تبريز

بنابر آمار منتشر شده در سال 1398، مي‌توان گفت كه بيشترين آگهي‌هاي استخدام تبريز، مربوط به بخش خدمات هستند. سهم صنعت در اشتغال استان آذربايجان شرقي، حدود ۳۶ درصد و سهم كشاورزي از نيروي كار اين استان، كمتر از ۲۱ درصد مي‌باشد. بنابراين، اگر مي‌خواهيد در آينده در شهر تبريز مشغول به كار شويد، بهتر است در كارهاي خدماتي، به ويژه هتلداري و مديريت جهانگردي و گردشگري يا در كارهاي صنعتي مثل مهندسي مكانيك، مهندسي شيمي و مواد غذايي، مهندسي برق، مهندسي مواد و متالوژي و … متخصص شويد.

تعداد آگهي‌هاي استخدام تبريز كه در سال ۱۳۹۸ در شهر تبريز ثبت شده‌اند، بيش از ۴۲ هزار آگي و تعداد متقاضيان كار كه در مراكز كاريابي اين شهر ثبت نام كرده‌اند، بيش از ۴ هزار نفر بوده است. اين در حالي است كه در آن سال، تنها كمتر از ۲۳۰۰ نفر در شهر تبريز، به كار گمارده شده‌اند.

دليل اختلاف بسيار زياد تعداد فرصت‌هاي شغلي ثبت شده و تعداد افراد به كار گمارده شده با وجود فراوان بودن افراد متقاضي كار، به ويژه در شهر تبريز، مي‌تواند استفاده از نيروهاي كار غيربومي بوده به ويژه در بخش صنعت بوده باشد. شركت‌هاي خوبي كه در تبريز مستقرند، معمولا برندهاي مطرحي هستند و محصولات بسيار با كيفيتي توليد مي‌كنند. بنابراين، توجه ويژه‌اي به شايستگي نيروي انساني خود دارد و استخدام نيروهاي بومي را در اولويت خود قرار نمي‌دهند. چنين شركت‌هايي، پذيراي متقاضيان كار تحصيل‌كرده و داراي تخصص از سراسر ايران هستند.

بنابراين، اگر ساكن استان آذربايجان شرقي يا شهر تبريز هستيد و در حال برنامه‌ريزي براي آينده‌ي شغلي خود مي‌باشيد، بايد بدانيد كه به ويژه در بخش صنعت، نه تنها از خود آذربايجان شرقي، بلكه از سرتاسر ايران، رقباي زيادي براي استخدام در شهر تبريز داريد.

نگاهي به وضعيت بازار كار و درآمد رشته‌ي مهندسي عمران

در اين مقاله ميخواهيم وضعيت بازار كار و درآمد مهندسي عمران را بررسي كنيمبا ما همراه باشيدبراي مشاهدهي فرصتهاي استخدام مهندس عمران امروز كليك كنيد.

مهندسي عمران شاخه‌اي از مهندسي است. موضوع اصلي مهندسي عمران، طراحي، ساخت‌وساز و نگهداري سازه‌هايي مثل سيستم‌هاي حمل و نقل، ساختمان‌هاي مسكوني، اداري، تجاري و صنعتي، خطوط انتقال آب و ديگر سيالات و  است. در واقع، ميتوان گفت كه كار اصلي مهندسين عمران، طراحي و ساخت پروژه‌هاي زيرساختي است.

ين رشته شامل مشاغل مختلفي است كه هر كدام از آن‌ها بازار خود را دارند. به علاوه، با تحولي كه در شيوه‌هاي ساخت‌وساز ايجاد شده است، شغل‌هاي جديدي در اين حوزه ظهور كرده‌اند. با وجود تمامي عناوين شغلي كهنه و نو در اين رشته، سرعت رشد اين گروه شغلي چندان بالا نيست و حتي كمتر از ميانگين تمامي مشاغل است. بعضي از نيازمندي‌هاي عمراني انسان رفته‌رفته جاي خودشان را به نيازهاي عمراني جديدتر مي‌دهند.

درآمد مهندسين عمران در كشور ما بسته به سطح تجربه و تحصيلات متفاوت است و حتي به شهر نيز بستگي دارد.

رشته‌ي عمران، به طور قطع در آينده دچار تحولات چشمگيري مي‌شود. متخصصان اين حوزه، اگر مي‌خواهند امنيت شغلي كنوني را داشته باشند، بايد خود را با اين تغييرات سازگار كنند. يادگيري مهارت‌هاي جديد و به‌روز نگه‌داشتن دانش خود در رابطه با جديدترين ترندها در اين حوزه، حداقل كاري است كه مهندسين عمران مي‌توانند انجام دهند.

براي مشاهده آگهي هاي استخدام مهندس عمران در دنيا كليك كنيد.